Pjolter91 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg skulle legge til penger på Playstation-store her om dagen og etter at jeg skrev inn informasjonen om kortet ble jeg bedt om å skrive inn "billing address" til selskapet som var ansvarlig for kredittkortet. Dere som har gjort dette før vet sikkert hva jeg snakker om. Må jeg da skrive adressen til min lokale bank (f eks Sparebanken Hedmark Elverum), hvis det er der jeg har fått kortet? (det er snakk om visa kort) Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Det er din(mors) adresse, og ditt navn du skal skrive inn. Får du lov av mor? PS: hvis du failer, kan det være ÆØÅ bug? Steam liker hvertfall ikke ÆØÅ.. Endret 21. september 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Billing address" er adressa som er kreditkortet er registrert på. Om adressa ikkje stemmer overeins med den som står på kreditkortet så skal betaling egentlig ikkje gå igjennom. Det er ein slags sikkerheitsfunksjon som skal gjere at om nokon finn eit kreditkort på gata så skal det være vanskeligare å bruke det. Vanligvis har du også eit felt som heiter "Delivery address" det er adressa der du vil ha pakken levert, men sidan PS-store ikkje selg fysiske objekter så mangler sikkert det feltet. Lenke til kommentar
Pjolter91 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 okey takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå