Gå til innhold

Feil å kjøpe LOTRO Fra Engelsk nettbuttikk?

Anbefalte innlegg

Siden WOW ikke funker på pcen min har jeg bestemt meg for å kjøpe LOTRO "Volume 1 & 2"

Jeg har planlagt å kjøpe det fra www.amazon.co.uk som er en engelsk nettbutikk.

Så kommer det jeg lurer på, det er jo så mye forskjellig med versjoner og sånn når det gjelder MMORPG så skjer det noen feil hvis jeg kjøper det fra en engelsk nettbutikk? da får jeg en engelsk utgave.

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker fint å kjøpe fra England, og du kan regne med å spare noen kroner fremfor å kjøpe i Norge eller digitalt av Codemasters. Kjøpte selv Mines of Moria enten på Amazon.co.uk eller Play.com i sin tid.

Tre ting:

* Start opp en trial-konto før du legger inn spill-nøkkelen din, kjekt med to ukers gratis spilletid. Om du har grei nettlinje så rekker du å laste ned LOTRO og spille litt før pakken kommer i posten.

* Du skrev at WOW ikke funker på pc-en din. Verken WOW eller LOTRO krever det helt store av maskinkraft, men LOTRO har bittelitt høyere maskinkrav enn WOW (ifølge maskinkravene på wikipedia). Så om det er for svak pc som er problemet med WOW, så kan det hende du får trøbbel med LOTRO også.

* Det kommer en minimini-ekspansjonspakke i høst, Siege of Mirkwood, som i utgangspunktet ikke blir å få kjøpt i butikk, kun som spillnøkler på nett. Den vil ha lite å si for en ny spiller, og kommer sikkert ikke før midten av november (bare mitt lille tips, det har ikke blitt annonsert noen slippdato ennå). Bare verdt å ha i bakhodet, mener jeg...

[Edit - Shameless guild-plug added :p]

På serveren Snowbourn finnes det et veldig bra norsk kinship - Majestic. Greie, voksne folk som spiller og har det gøy (og er ganske flinke). De har en rekrutteringstråd her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1044885&st=0

Vargann, (for tiden inaktiv) Supertank og Hobchamp#2 for Majestic.

Endret av Svennulf
Lenke til kommentar

Takk for hjelpsomme råd :D!

1. Nei, jeg har ikke grei internet linje, jeg hater den =P

2. Pcen min tåler WoW helt fint, men det er error problemer jeg har fått siden ejg kjøpte WoW, kalrte å spille WoW i en god stund da, men så starta de samme errorene, jeg har prøvd alt men ingenting funker, får bare error hele tia når jeg skal patche, hender jeg kommer noen % videre når jeg reinstallerer spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...