Gjest medlem-82119 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har lest endel reviewer på dette, og de svinger veldig rart synes jeg. En ting er at noen reviewer påstår front-viften lyser blått, det får man ta som en skrivefeil?, men lurer litt på følgende: -Noen hevder at luka over kontaktene på toppen er motorisert, stemmer det? -Det finnes ingen egen resetknapp, men man kan visstnok holde inne touchknappen i 4 sek for å resette. Fungerer dette? -Støy, noen måler det til lydløst, andre skriver at det er det mest støyende de har testet. -Viftekontakter, er det bare å plugge til hovedkortet, så snurrer de etter temperaturen eller er det kun av og på? Er du fornøyd med det, hvis nei hvorfor ikke??? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser i flere forum nå at endel opplever RDOD (Red dots of death) hvor noen røde lysende prikker i knappen skaper problemer med at pc slår seg på randomly eller blir umulig å slå av. Så en black edition av kabinettet som skulle bli solgt i 500 eksemplarer, men det er forlengst over. Det hadde vanlige on/off og reset knapp med flere vifter osv og en rå black finish. Synd det ikke ble produsert til alle... RDOD, knotete harddisk cage, sårbare sidepanel....ser ikke så attraktivt ut lenger Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Absolutt et bra kabinett. Noe særlig bedre med tanke på luftflyt og kjøling skal du lete lenge etter. Jeg har 6 stk 120mm vifter + giganten i sidedøra. Jeg har montert inn stillegående Mist vifter. Sårbare sidedører? Hvis en skal bruke de som trampoline ja. Enkle å sette på og av, bare å skyve litt, så klikker det på plass. Denne RDOD har jeg ikke opplevd, eller hørt om. Jeg har selv 2 stk Cosmos S. Luka over kontaktene på toppen er ikke motorisert, men enkel å skyve opp og ned. Har ikke prøvd å resette selv, men et lite touch på knappen og du slår av pcen. Ang viftekontakter, må du selvsagt selv sette hastighet i bios på hovedkortet. Har ikke vært borti kabinett som styrer hastigheten. En har også god plass i toppen til en trippelradiator. Masse hull på hovedkortplata for å skjule kabler. Psu er plassert nederst i kabinettet, og tar frisk luft utenfra og rett ut igjen. Knotete harddisk cage? Ja hvis en har 10 tommeltotter kan det være mulig. Hva skal egentlig være knotete med den? Har selv bygd i 15-20 forskjellige kabinettet, og dette er utvilsomt blant topp 3. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 På harddisk cagene står det i flere reviewer at man må bruke utrolig mye makt for å presse dem inn siden de er veldig strammt laget, men aner ikke om det skyldes at mange bruker det i reviewer eller at review modellen evetuell er annerledes. http://www.bit-tech.net/hardware/cases/200...ster_cosmos_s/3 Problemene med knappen har jeg lest om i flere nyere forumemner. http://forum.coolermaster.com/viewtopic.php?f=23&t=13200 Når det gjelder sidepanelene, så er det kun fordi de er tynne og gjelder andre kabinetter også. Black versjonen skulle vært i butikkene også: http://blacklabel.coolermaster.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå