Gå til innhold

Rart problem med nettet/pc'n

Anbefalte innlegg

Hei,

vet ikke helt hva som er årsaken til problemet mitt, derfor lager jeg en tråd her.

Ok, så jeg er en aktiv gamer, spiller counter-strike, wow og wc3 ofte. Samtidig så er jeg på ventrilo for å kommunisere bedre med mine medspillere.

Men fredags kveld logger jeg av wow og ventrilo for å dra på kino med mine venner, kommer hjem rundt 12 og skal spille litt. Da klarer jeg ikke logge på wow. "unable to connect". Oia tenker jeg, er sikkert bare no småtterier som må fixes. gjør alt som support forteller meg, ingenting fungerer.

At et spill ikke funker i ny og ned er normalt, går ofte over med en reboot eller over natten. men greia her er at jeg ikke kan logge på ventrilo, counter-strike, wc3 eller wow. Men kan bruke firefox, msn ++

så lurer jeg på om noen vet grunnen til at jeg ikke kan logge meg på noen av disse spillene, men fremdeles kan bruke internet.

Tenker jeg ringer internett levrandøren i morgen og spør om de kan pinge linja ellerno? Men kan jo også være noe galt me pcen :o

Takk for svar!

Endret av Syra2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, fikk kontaktet telenor i dag. De har aktivert en midlertidig belastning på linja ellerno. og ikke klart å gi beskjed til oss. Herre for noen folk

Internettilgangen har blitt begrenset, enten fordi det har gått datatrafikk vi anser som en trussel eller en sikkerhetsrisiko for vårt nett og andre brukere, og/eller bryter med våre brukerbetingelser.

Du har også fått beskjed per epost :)

Lenke til kommentar

ja, logget på foreldrene mine sin data. Der lå en epost:P den pc'n der er garantert infisert :p har renska den nå, og gitt beskjed til telenor at de må fjerne belastning en på linja asap. For håpe det skjer fort.

Takk for svar^^ problem solved (håpe æ)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...