Krupiii Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! Jeg får startet opp spillet og alt det der... Men når jeg er ingame, kan jeg spille i 10-30 min så stopper hele pcn, den bare fryser, så jeg må slå hele av og på... Noen som vet årsaken? Har x2 Radeon 4890 om det er noen hjelp Krupiii Lenke til kommentar
haaker89 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Jeg får startet opp spillet og alt det der... Men når jeg er ingame, kan jeg spille i 10-30 min så stopper hele pcn, den bare fryser, så jeg må slå hele av og på... Noen som vet årsaken? Har x2 Radeon 4890 om det er noen hjelp Krupiii Hadde tilsvarende problem med far cry. grafikkortet jeg har er kraftig nok, men da jeg snakket med folk på datakjeden i tr.heim så da de at det mest sannsynlig kunne være problem med driveren til grafikkortet og at spillet ikke støttet den driveren. Vet ikke om dette er til hjelp, men som sagt. hadde samme problemet med far cry. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sjekk hvor varmt det er under spilling (hva slags tempratur skjermkorte ditt har). Oppdater skjermkort driveren din. Lenke til kommentar
Krupiii Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Sjekk hvor varmt det er under spilling (hva slags tempratur skjermkorte ditt har). Oppdater skjermkort driveren din. Den ligger på 60 - 70 grader.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå