toba52 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hei! jeg er 12 år og skal kjøpe meg en min atv 50cc jeg lurer på om det er noen aldersgrenser på og kjøre forsellige atv'er. og jeg lurer også på om det er noen aldersgrenser på og kjøre på bane. takk for alle svar! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En 50cc atv går vel som moped tror jeg? om den er registrerbar iallefall. isåfall må du ha mopedlappen. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Korrekt. Og da må du være 16 år. Hvordan det er på bane, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Man har jo lov å kjøre bilcross når man er 14 år? man trenger iallefall ikke være 18 for å kjøre bil på bane, så spørs med atv og.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror det er 14 år, men er ikke sikker Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Man har jo lov å kjøre bilcross når man er 14 år?man trenger iallefall ikke være 18 for å kjøre bil på bane, så spørs med atv og.. er 15 du må vær eller året du fyller 15 eller noe sånn. kan jo kjøre atv på bane fra du er 3 år eller no står liste på nmf sine hjemmesider hva som er aldersgrensen på de forsjellige atv'ene får banekjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå