Scorpio45 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Lørdag satt jeg med et colaglass på bordet, og klarte på et vis å få cola inn på venstre side foran på computern. Tror dette har ramma en av ram brikkene, eller mer. Har prøvd å tørka bort cola rester inni, men er ikke ekspert på maskin innmaten eller deler.Derfor kan jeg ikke identifisere maskin delen. Når jeg boot'ern kommer det en gjengtagende pipelyd og den vil ikke boote helt opp. Hva har dette rammet? Endret 20. september 2009 av Scorpio45 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bra og forklarende topic Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, da har du gjort det godt. Hvordan piper den, og har det kommet noe på hovedkortet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 er en pen tabell i manualen til maskinen/hovedkortet hvor det står hvilken feil hvert antall pip står for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå