19scheele93 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei nå skal det være rave-party, og jeg lurer på hva jeg kan ha på meg.. jeg har ikke lyst til å bruke så mye penger. litt er greit.. jeg har ikke tid til å bestillle Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ha med masse brekklys ihvertfall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
19scheele93 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Er det mulig!!!! Maktsyke, bagatellfikserte moderator! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ha med masse brekklys ihvertfall Og reflekser. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Neonfarger. Lange tråder hengende over alt. Brede bukser. Nettingtrøye. Mhm. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 siden trådstarter tydeligvis ikke er interisert i å endre topic stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg