pthep Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hei jeg lurer på om jeg skal kjøpe http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-...&~ck=anavml Jeg har jo lyst på en bærbar gaming pc . men.. jeg lurte på om den er verdt pengene, eller om dere der ute vet noen bedre pcer. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Litt drøyt å betale 14 000,- for den. Lenke til kommentar
pthep Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 de tenkte jeg også det er derfor jeg lizzom spør her ? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg ville nok gått for noe annet. Jeg har sett bedre laptoper til rundt halve prisen. Kikk litt på f.eks. Amentio, Komplett eller Netshop. Du burde finne noe som er billigere. Endret 20. september 2009 av Osecia Lenke til kommentar
pthep Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 men har noen her ett forslag? Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Denne eller denne For å si det sånn , kjøper du den første pcen jeg linket til er du sjef men koster skjorta xD men er selvfølgelig ikke samme ytelse som på en stasjonær . men har du penger så kjøp Den andre er meget rask og har et veldig bra skjermkort i forhold til prisen på Aw laptopen. men du kan jo konfiguere begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå