Klut90 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! For de som lurer: feromoner er duftstoffer vi utskiller for å påvirke de rundt oss. Wikipedia - feromoner hos mennesker. Vi utskiller visstnok naturlige feromoner som faktisk hjelper oss å tiltrekke det motsatte kjønn underbevisst. Jeg har fått med meg at parfyme inneholder kunstige feromoner for å gjøre deg ekstra attraktiv. Hovedvekten ligger likevel på "vanlig" lukt. På nettet finnes det flere aktører som vil selge deg feromoner i mye renere form. De påstår selvsagt at de funker som fjell, og har "pengene tilbake-garanti". Er det noen her som har testet dem, eller som vet noe om dem? Pherlure - en av de store aktørene Ebay - billigere Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kunstige feromoner skal visstnok ikke ha noen spesiell virkning i det hele tatt. De testet det ut i et TV-program, hvor to tvillinger skjekket opp samme dame, en med slik parfyme, og en uten. Dette gjentok de opptil mange ganger. Resultatet sa at det ikke utgjorde noen forskjell. Lenke til kommentar
Klut90 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Okay, vet du hvor jeg kan få sett det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg