Mr. Hermonella Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei:) Jeg hadde PC'en på reperasjon for litt siden og når jeg fikk den tilbake var det opprettet en administrator konto til. Har noen noen ideèr om hvordan jeg kan slette den? Takker for svar:) Ps: Hadde vert fint med en enkel guide:) Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Den har passord? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ingen kommentar vill ikke at noen skal hacke den Endret 21. september 2009 av Tordval Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Haha, jeg vil bare hjelpe. Om den ikke har passord er det lett, om den har passord må vi snike oss forbi eller evt nullstille det. Litt usikker på vista, men man kan jo kanskje slette fra DIN admin-konto? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hei. Klikk start --> skriv kjør --> skriv CMD eller Command. Når det svarte vinduet åpner skriv: net user "BRUKERNAVN" /delete Så skal brukeren fjernes Håper dette hjelper Prøvde det men fikk opp dette: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Administrator er en konto som alltid har vært der. Det er en innebygd konto i Windows. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Prøv dette. For å deaktivere administrator kontoen gjør du slik: Gå til start Trykke på alle programmer Gå til tilbehør Høyreklikk på command prompt (ledetekst). Skriv så inn: Net user administrator /active:no Trykk ok Hentet her http://www.off-topic.no/index.php?showtopic=1213 Endret 22. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Prøv dette. For å deaktivere administrator kontoen gjør du slik: Gå til start Trykke på alle programmer Gå til tilbehør Høyreklikk på command prompt (ledetekst). Skriv så inn: Net user administrator /active:no Trykk ok Hentet her http://www.off-topic.no/index.php?showtopic=1213 TAKKER:D:D:D Det funka:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå