Sirslask Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Har slitt med korrupte downloads i noen dager nå. Prøvd både IE/FF uansett hva jeg laster ned er det noe galt. Har prøvd på flere nettverk (Både kablet og trådløst) Jeg tror det kan være noe virus men Syntes dette er litt rart siden dette oppstod plutselig og ikke etter å ha besøkt noen tvilsome sider. Endret 28. september 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Bump! Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det kan typisk være gåen RAM. Har selv opplevd at kopiering av filer, nedlastinger og alt ofte var korrupt. Det var RAMen min som var gåen. Prøv å last ned et eller annet som sjekker RAM, random søk på google ga denne http://hcidesign.com/memtest/ Men det finnes nok bedre alternativer. Sjekk ramen ihvertfall! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har du merka noen annen ustabilitet på maskina? Korrupte downloads kan komme av skadet RAM eller bad tracks på harddisken, selv om det er sjeldent nå for tia. Du kan jo prøve å ta en grundig scandisk på disken, og sjekke minnet med Memtest Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Har kjørt minnetest og hurtigtest av harddisk. Kan se jo kanskje prøve en grundig test av HDD seinere. Har ikke merket noe ustabil maskin annet enn det egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå