Mr Wonderful Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Heijsann:) Jeg har tenkt å starte en konkurranse som ligner litt på Prediction League,men er litt mer avansert. Det skal være tilsaman helst 20 brukere som skal være med og jeg er leder. Jeg skal sette opp 2 kamper fra forskjellige ligaer og dere skal gjette stillingen OG hvem som scorer;) Det skal funke slik,men det er samme hvilken rekkefølge dere setter opp spillerene på Eks: Manchester United 3-2 Manchester City Fletcher Adebayor Rooney Robinho Berbatov ___________________________________________ POENG: Viss dere tar en spiss som scorer : 3 Poeng Viss dere tar en midtbane som scorer : 4 Poeng Viss dere tar en forsvarsspiller som scorer: 5 Poeng Viss den spilleren dere tar får gul kort: -1 Poeng Viss den spilleren dere tar får raud kort: -3 Poeng Riktig resultat på kampen: 1 Poeng ___________________________________________ REGLER: Du må tippe alle kampene JEG skriver Du skal bare tippe EN resultat på hver kamp MED hvem som scorer. Dere må bli ferdig med alt 1 time før første kamp begynner visst ikke får dere 0 poeng:/ ___________________________________________ Vi begynner neste fredag,men nå meld dere på Spørsmål spør her:) Påmeldte: Germaner123 Latias Samebror Jossaa Sameboe Endret 23. september 2009 av germaner123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Okay. Melder meg på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva med seier/clean sheet? Ellers blir det for uinteressant for meg. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hva med seier/clean sheet? Ellers blir det for uinteressant for meg. Hva mener du? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 clean sheet = null baklengsmål melder meg på Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 God idë det der, tror det kan bli rimelig gøy. så jeg melder meg på Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 God idë det der, tror det kan bli rimelig gøy. så jeg melder meg på Trenger minst 6 personer til før fredag vis vi skal begynne denne uka Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Ingen flere som blir med? Dette hadde vore myyyyyyyye gøyere med flere Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kan sikkert også være med. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kan sikkert også være med. Flott;) Vis du vil kan du skrive dei kampene som begynner om 25 min og de som er imorgen ellers må du vente til helga,fredag:P Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ser ikke noe poeng i å starte allerede i kveld da ingen andre kommer til å få det med seg. Er nok lurere å vente minst til helgen. Kampoppsettet finner du lett på f eks vg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ser ikke noe poeng i å starte allerede i kveld da ingen andre kommer til å få det med seg. Er nok lurere å vente minst til helgen. Kampoppsettet finner du lett på f eks vg. Hva snakker du om? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1156015 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Aha, dere hadde kommet så langt ja. Thanks a lot. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Aha, dere hadde kommet så langt ja. Thanks a lot. skriv innen 20:45 så er det godtatt,men ikke Inter kampen da;) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det skal nok gå fint selv om jeg ikke får blitt med i dag. Regner med å ta dere igjen i løpet av et par runder uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå