jambao Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 lurer på å kjøpe en mercedes-benz CLK 200 1999mod. noen som har erfaring med denna modellen ? vanlige problem, slitedeler o.l. takk for svar Lenke til kommentar
Bilentusiasten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 lurer på å kjøpe en mercedes-benz CLK 200 1999mod. noen som har erfaring med denna modellen ? vanlige problem, slitedeler o.l. takk for svar Hei! Jeg kjøpte en CLK 200 2000model hos Askim Autosalg AS i sommer, var kjempefornøyd med den!! Ingen problemer med taket eller lekasjer, hvilket kan være vanlig for denne type bil. Rundt 1mnd etter jeg kjøpte bilen, røyk det ene bremselyset. Jeg tok turen tilbake til Askim Autosalg som fikset lyset med en gang Alt i alt var jeg veldig fornøyd med denne bilen, og hvis du kjøper den nå (og ikke sent på våren/tidlig sommer som jeg gjorde....) kan du sikkert få den for en bra pris også!! Lykke til!! Lenke til kommentar
jambao Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 lurer på å kjøpe en mercedes-benz CLK 200 1999mod. noen som har erfaring med denna modellen ? vanlige problem, slitedeler o.l. takk for svar Hei! Jeg kjøpte en CLK 200 2000model hos Askim Autosalg AS i sommer, var kjempefornøyd med den!! Ingen problemer med taket eller lekasjer, hvilket kan være vanlig for denne type bil. Rundt 1mnd etter jeg kjøpte bilen, røyk det ene bremselyset. Jeg tok turen tilbake til Askim Autosalg som fikset lyset med en gang Alt i alt var jeg veldig fornøyd med denne bilen, og hvis du kjøper den nå (og ikke sent på våren/tidlig sommer som jeg gjorde....) kan du sikkert få den for en bra pris også!! Lykke til!! takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå