Deneb Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! Har et objekt som er en embeddet webside på selve hjemmesiden min - men dette er alt for stort. Selv med width 600 og height 400 er må det scrolles til alle sider i objektet, hvordan skalerer jeg ned hele greia så det passer boksa jeg vil plassere det i? (Hjelper altså ikke å endre width og height, da jeg bare må scrolle innenfor vinduet noe som ikke er ønskelig) Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 bump? Dette må da gå, og da må det være noen som behersker det her inne? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva er objektet? -C- Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) <object><embed src="http://www.vg.no"></embed></object> Satt bare www.vg.no som random side, hjelper atså ikke å ha variabel størrelse på objektet, da nettsiden er like stor og en må derfor scrolle. Endret 22. september 2009 av slux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå