NoNamesLeft Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Har den siste måneden hatt et stort problem med min Fujitsu Siemens Amilo. (fra steinalderen) Uansett hva jeg gjør krasjer pc'en og den kommer til en bluescreen der det står: Starting dumping of physical memory, og på toppen står det: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR. Enkelt å si når dette skjer, for ca 20 sekunder før begynner maskinen å lage en merkelig dure lyd rett ved siden av cd-rom'en. Veldig surt, fordi jeg formaterte pcen pga dette, og da var den full av data jeg helst skulle beholdt. Noen som vet råd? Endret 20. september 2009 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Veldig surt, fordi jeg formaterte pcen pga dette, og da var den full av data jeg helst skulle beholdt. Hvorfor tok du ikke backup før du formaterte? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hvorfor tok du ikke backup før du formaterte? Kanskje det hadde vert lurt ja...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå