Perrern Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei, det har seg nå slik at jeg på en eller annen måte har fått innstalert et program som starter opp internet explorer og gir meg en random nettside. Jeg har nå hittil prøvd det meste, som ad aware, virus søk, cc cleaner og prøvd systemgjennoppretning. I og med at dette ikke funket tenkte jeg at det er sikkert et program så jeg gkk inn på legg til eller fjern programmer og fant fram den jeg tror det er, men når jeg trykket på uninstal ble jeg litt "redd", fordi dette kom opp: (se vedlegg 1) Jeg har ikke tastet inn enda, fordi jeg er redd for å gjøre vondt verre. Noen som har noen tips? Her er et eksempel på hva som kommer opp: (se vedlegg 2) Takker for hjelp. Perrern Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Fant dette på google. Did you recently install a program called Messenger Plus Live as an "add-on" to your MSN or Windows Live Messenger? If so, the default install of Messenger Plus Live is bundled with a Trojan Swizzor malware which delievers CiD popups. "Messenger Plus! comes with an optional adware program, that's all, and every user is free to refuse its installation during setup..." from: http://www.siteadvisor.com/sites/msgplus… First, uninstall Messenger Plus using Add/Remove programs in your Control Panel.You do NOT need to uninstall the Windows or MSN Messenger itself. Uninstall anything that says CiD or sponser. Second, do a full-system scan with your anti-spyware program. Don't have one?....Then scan for trojans, adware, cookies, and spyware and remove (free online scan, no installed program) with Ewido Online Scanner ( now known as AVG Anti-Spyware). This is NOT the same as AVG Anti-Virus. http://www.ewido.net/en/ Endret 20. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Fikk fjernet det nå. Uinnstalerte det og nå kjører jeg scans med alle programmene mine Men takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå