Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er på utkikk etter en ny mobiltelefon, og ønsker også å skifte fra mitt nåværende abbonement som er YoungTalk, da dette egentlig er et drittabbonement Jeg er på utkikk etter en ganske bra telefon, vet ikke helt hva jeg vil ha selv engang, så det blir litt vanskelig å si noe mer om det Jeg ringer mest, men sender også endel sms, blir fort 5-600 kroner i mnd. med youngtalk. Er derfor på utkikk etter et abbonement som har mange billige eller gratis ringeminutter og sms. Vil helst holde regninga under 400kr/mnd Noen som har noen gode tips ang. gode abbonement m. mobiltelefon? Er ikke særlig oppdatert på mobilfronten lenger, så håper noen har noen gode anbefalinger å komme med Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) ville annbefalt Sony Ericsson W715 med Tele 2 Champion. Det er den beste telefonen jeg har vert borti (mobilen er anbefalt av amobil). Kjøper du den fra tele2 får du den med champion, som er et veldig bra abonnement. 0,39 for å ringe og 0,39 for meldinger. Totalprisen etter ett år blir 2269 + det du ringer og sender meldinger for. https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/...d/5365/action/1 Hvis du vil ha enda et hakk bedre mobil kan du jo gå for Sony Ericsson W995, som fikk 6 av amobil, men da er 1000 kr. dyrere --> https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/...d/5536/action/1 Endret 20. september 2009 av Major_Tom Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det er vanskelig å si hav som passer, men det er bare å gå inn på tele2, netcom, telenor osv for å sjekke priser og abonement. Jeg kjøpte selv mobil for litt siden og tele2 virket som et veldig billig alternativ hvis jeg kjøpte med mobil. der er det 0,39 for mld,oppstart og per minutt. I tilleg blir totalprisen første året 25% billigere enn hvis du kjøper kontant.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå