YaegeR Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei. Jeg og min kamerat leier en rekkebolig der vi nettopp har hatt vannlekkasje. altså naboen opp har hatt det. badet, gangen og kjøkkenet ble rammet. i 3 uker nå har de holdt på å fikse leiligheten, og brukt både fuktfjerner(sånn stort aggregatgreie) og byttet tak o.l. Kan vi få nå erstattning? mindre husleie eller strøm? dette har pågått i 3 uker nå, og holder nok på også neste uke. Jeg er student, og han jobber mye kveld, slik at vi blir direkte rørt av dette, selv om det er går ann å "bo" i dette rotet. hva kan vi gjøre og hva kan vi forvente om noe ? Lenke til kommentar
reor Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Når dere er berørt bør vell styret i boligsselskapet på banen. Hvis dere leier på fremleie bør dere kontakte eieren av leiligheten. Dette bør gjøres relativt raskt. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dette er akkurat besvart i en annen tråd. Prøv å søke denne opp. Lykke til! Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå