Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bare vært morro å hørt hvordan du fridde til din mann/kone. Kansje det er noen tips å hente. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I din situasjon ville jeg ikke gjort det skriftlig hvertfall. Måtte bare. Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Tenkte jeg skulle skrive en post it lapp.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vel, jeg fridde etter at han gjorde til meg (for å gjengjelde kan man si). Det skjedde i grunn enkelt og greit, jeg spurte og fikk ja. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 I din situasjon ville jeg ikke gjort det skriftlig hvertfall. Måtte bare. Morroklumpen Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vel, vi var veldig enige på at vi skulle dele livet sammen, men vi hadde ikke direkte fridd til hverandre. Så da vi "tilfeldigvis" gikk forbi en gullsmed (OK, jeg hadde jo planlagt *litt*), spurte jeg: "Skal vi gå inn her og kjøpe ringer?" Vel, hun ble med inn, og det er snart 5 år siden Jada, vi har ringene på oss ennå, vi giftet oss knappe måneden etter ringkjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå