Technology Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg formaterte en pc jeg har, men nå funker ikke internett på pcen. Hva er det som er galt? Jeg kjørte en recovery og alt virket greit, men internett funker altså ikke. Har testet kablene og de funker greit på andre pcer, så det må være noe med pcen. Hvordan kan jeg vite hva som er galt? Er ikke alle driverne installert? Hva skal jeg gjøre? Dette er windows xp. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 tror nok du må installere noen drivere ja! gå på produsentens hjemmesider og finn i drivere for din maskin så ordner det seg sikkert! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sjekk i enhetsbehandling om alle drivere er installert. (Skal ikke være noen enheter med gult utropstegn). Har du installert nettverkskortet etter du fikk maskinen, ligger ikke driverne til det på recovery-cd'en eller disken. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er nok chipsetdriver for hovedkort som mangler. Lenke til kommentar
Technology Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Takk for svar! Nå funker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå