Uvisst Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Halla folkens! Jeg skal til Statene nå om noen dager, og i den anledning skal jeg mest sannsynlig kjøpe meg ny telefon. Jeg har hatt LG Viewty i 3-4 måneder, men blir jævlig irritert av den. Spør du meg er det ingen store lyspunkter der, annet enn et godt kamera. Anyway, jeg er ganske usikker på hvilken phone jeg skal kjøpe. Har sinnsykt lyst til å kjøpe en Sidekick, men hvordan vil dette fungere i Norge? Hvordan unlocker jeg den/er det mulig å kjøpe uten abbonement?, og hvilken versjon er det jeg bør kjøpe? Ellers er jeg også svært keen på en iPhone 3GS, men hvordan vet jeg at jeg ikke kjøper med abbonement? Dette gjelder alle telefonene? Jeg er helt åpen for suggestions til telefoner, kom med dem! Men har vel satt meg en halveis makspris på 3000-3500 norske kr. Eneste kravet er egentlig Wi-Fi og at det kan kjøre nett bra. Altså, som en iPhone/iPod Touch. Gjerne QWERTY, med mindre det er en skikkelig bra touch-telefon... Så håper at noen gidder å svare meg! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå