Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei jeg har planer om å lage en database, med oversikt over adresser, navn og email. den må være i alfabetisk rekkefølge. Jeg er ganske blank. Hvordan skal jeg gjøre dette og hvilket program burde jeg bruke? Erik Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 tilgjengelig for bedrift/mange mennesker eller bare deg selv? Hvis deg selv: Excel er fint? Hvis mange: Microsoft Access eller hva det heter -.- De har et slik database program. Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Tenkte igrunn bare for meg selv takk for tipset Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Google docs fungerer også veldig fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå