marentf Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hei! jeg har en motorola T720.. den har måttet vært på reprasjon en gang fordi den slo seg av stadig, men problemet er der fortsatt.. det har ingen ting med batteriet å gjøre.. den bare sllår seg av i en stund og så skrur den seg på av seg selv senere.. er det noen andre som har dette problemet??? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Nei, men hvis du har hatt den til reperasjon og ikke er fornøyd/produktet holder ikke stand, kan du kreve at du får sendt den inn igjen eller få en ny telefon/pengene tilbake! Virker som et utrolig merkelig problem! :o Lenke til kommentar
marentf Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 jeg har kjøpt den på elkjøp... leste på hjemmesiden til elkjøp der det stod at man kunne kreve ny hvis det var en mangel på varen... men skjønte ikke det helt jeg... er dette en mangel??? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har hatt det samme problemet, men jeg synes det ikke er noe plagsomt, jeg trur det skjer nå jeg lokker igjen lokket fort, er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå