DataFjotten Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei. Jeg hadde nylig installert noen spill på pc'en min ( CS,Generals og litt forsjellig) Så skjedde det som ikke skulle skje, hardisken stoppet og ville ikke fungere igjen. Aner ikke hvorfor, sikkert en intern feil. Men problemet nå er at jeg ikke får installert spillene på den andre hardisken, fordi Windows sier de allerde er installert. Og jeg kommer jo ikke inn på den disken som ikke funker. Hvordan skal jeg få installert spillene uten å formatere? Takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fjern de fra kontrollpanelet. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Det har jeg prøvd, men får også da beskjeden : Invalid F: drive Også går den ut av avintalleringa Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aha. Windows tror at programmene fortsatt er installert, men F:-partisjonen er vekk ... Da må du renske opp selv. Prøv Revo Uninstaller, f.eks. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Aha. Windows tror at programmene fortsatt er installert, men F:-partisjonen er vekk ... Da må du renske opp selv. Prøv Revo Uninstaller, f.eks. Da prøvde jeg det og fikk slettet noen filer jeg ikke fant via regedit, men fortsatt er det noe igjen.. Noen flere idèer? Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Aha. Windows tror at programmene fortsatt er installert, men F:-partisjonen er vekk ... Da må du renske opp selv. Prøv Revo Uninstaller, f.eks. Da prøvde jeg det og fikk slettet noen filer jeg ikke fant via regedit, men fortsatt er det noe igjen.. Noen flere idèer? reboot? Prøvd nå, uten hell Endret 20. september 2009 av DataFjotten Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Ingen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Prøv "Windows Installer CleanUp Utility" for å fjerne de programmene som ikke lenger virker eller la seg avinstallere. http://support.microsoft.com/kb/290301 Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Prøv "Windows Installer CleanUp Utility" for å fjerne de programmene som ikke lenger virker eller la seg avinstallere.http://support.microsoft.com/kb/290301 Skal prøve dette når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Det lot seg ikke installere, fikk opp kode 800a0046 skriptfeil. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Den må installeres med admin mode. Høyreklikk på msicuu2.exe der du har den nedlastet på din lokale disk og velg "kjør som administrator". Endret 22. september 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Den må installeres med admin mode.Høyreklikk på msicuu2.exe der du har den nedlastet på din lokale disk og velg "kjør som administrator". Aha, takk! Dette skal prøves senere Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Nå har jeg fått ny disk og problemet med invalid F: disk løste seg, men det har dukket opp noe annet. Når jeg nå setter igang installasjonsveiviseren fo CS( Counter-strike) så kommer jeg til det punkt hvor det står hvor programmet installeres. Den har valgt følgende mappe for intstallasjon: C:\programfiler(x86)\valve\steam Så da velger jeg "next" men da kommer det opp en melding som sier at " Counter-strike must be istalled into an existing steam folder" Men jeg har jo akkurat fjernet alt som har med Steam å gjøre for å installere det på nytt?? Hjelp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå