tommy_sn Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei Noen som har en type skjermbeskytter til 500D som fungerer bra, og sitter godt fast? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har testet denne skjermbeskytteren da? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Zagg.com Støttes! Ripefritt.no har trepack til 299,- sist jeg var innom, men minuset er at du må klippe dem til selv. Fungerer utmerket hos meg og den blir sittende på til den faller av for å si det sånn. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Står jo på zagg at de har som passer til 500d. Hvor godt/dårlig sitter den kontra vanlig, billig beskyttelsesfilm? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Om du ønsker èn stk til 199 eller tre stk til 299,- må værre opp til deg. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvorfor ikke passe på utstyret litt under bruk, og dropp slike unyttige ting. Ingen dør av en liten ripe i displayet. Kamera er forbruksgjenstand (les: bruk og kast). Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg bruker Zagg InvisibleShield på HTC mobilen min. Sitter som et skudd, og er nesten umulig å ødelegge! Absolutt å anbefale. MVH Tommy Endret 23. september 2009 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå