torgeirhyl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei, jeg håper dette er rett forum for spørsmålet, ellers må det gjerne flyttes. Har søkt, men ikke klart å finne tilsvarende tråd tidligere. Saken er at jeg har mista den lille knotten/dekselet til den eksterne blitskontakten på mitt Olympus E-3. Er det noen som veit hvor man kan få tak i sånt? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 http://cgi.ebay.com/OEM-NEW-OLYMPUS-HOT-SH...p3286.m20.l1116 Lenke til kommentar
torgeirhyl Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Takk for svar! Dessverre var det slik at det der er dekselet for hotshoen, men det jeg mangler er dekselet til den eksterne blitskontakten. Den er liten, rund og - tydeligvis - lett å miste ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du fikk en link,bare og gå til selgerens "butikk"der finner du reservedeler til olympus,du kan der skrolle deg nedover siden til du finner riktige produkt,hvis ikke så finner du nederst på siden en mulighet til og komme til neste side kanskje du finner den der,hvis ikke så er det sikkert flere sider du kan lete på. Lenke til kommentar
torgeirhyl Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Takker, nå fikk jeg til! Kameraet er igjen værtett Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Takk for svar! Dessverre var det slik at det der er dekselet for hotshoen, men det jeg mangler er dekselet til den eksterne blitskontakten. Den er liten, rund og - tydeligvis - lett å miste ... Hehe, ok.. Tok ikke den.. Som sagt, du finner alt på ebayen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå