TRiGGr Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei jeg trenger en ny bærebare skole data. Den må være rundt 1kg til 1.5kg. Tynn Og jeg tenkte noe rundt 5tusen Skjermen kan være 10 12 eller 13. Innhold (harddisk, prosessor, ram osv) vil jeg at selfølgelig skal være det beste man kan få for prisen Hvis du har noen pcer du kan foreslå hadde det vært kjempe fint. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei jeg trenger en ny bærebare skole data.Den må være rundt 1kg til 1.5kg. Tynn Og jeg tenkte noe rundt 5tusen Skjermen kan være 10 12 eller 13. Innhold (harddisk, prosessor, ram osv) vil jeg at selfølgelig skal være det beste man kan få for prisen Hvis du har noen pcer du kan foreslå hadde det vært kjempe fint. Jeg var i samme posisjon som deg i forrige uke. Hadde en 10" Lenovo som jeg syntes hadde for dårlig batteritid og ved jobbing med Excel og slikt synes jeg den ble for liten. Så mine kriterier for ny pc var ganske så like dine, i tillegg til at jeg ønsket god batteritid. Jeg endte derfor opp med å bestille en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484967 Acer 3410. 13,3" skjerm, akseptabel hardware og et veldig godt batteri! Leste en test hvor de hadde sett på film fra minnepenn, da varte batteriet i 6 3/4t! Har ikke fått den enda, regner med å få den på onsdag, så hvordan materialene på den er og hvordan den fungerer kan jeg ikke si noe om før jeg har fått den naturligvis. Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har hatt veldig dårlig erfaring med fler acer maskiner så jeg prøver å holde meg unna Acer pcer, men tusen takk for tipset Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hadde vært kjempe fint om kunne fått noen fler tips, det er så mange datamaskiner der ute nå at jeg klarer ikke å avgjøre hvem som er best iforhold til hva jeg har lyst på. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 acer timeline 13'' er en god maskin med masse batterikapasitet. men du må nok oppe i 6-7000kr klassen da. men et særdeles godt kjøp. Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hvis det er noen som kan hjelpe meg med en som ikke er acer hadde det vært kjempe altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå