SkinnyT Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Etter en seks timer lang sauesanking i Yndesdalsfjellene i Sogn og Fjordane, ble det tid til å ta noen bilder også. Utsikt over Yndesdalsvatnet #1: Utsikt over Yndesdalsvatnet #2: Rester av et gammelt hjem: Endret 21. september 2009 av SkinnyT Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Vakkert landskap, men alt for blast! Øk kontrast og metning - da kan det bli gull! Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sanket dere saus? Brun eller Karri? Fine bilder forresten! Likte det første best! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Aiai, heftig skriveleif! Gjorde en kjapp justering på bildene nå. Ble det bedre eller? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Joda, det ble bedre. Men jeg skulle ønsket du hadde mer himmel i bilde nr2. Kanskje hatt kameraet helt nede ved den steinen helt nederst i bildet med 10-22mmeren på 10mm, og fått med masse himmel, forgrunn og fjorden. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De siste ble bedre, men det virker som at du har brukt shadow/highlights eller lysnet opp i skyggene. Dette synes jeg var litt uheldig. For min del trenger de bare å lysnes opp ørlite-grann og øke kontrasten samt fargemetningen. Alt can gjøres med curves og hue/saturation, i Photoshop riktig nok. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 pass på å ikke overdriv den grønne pastellfargen. jeg er enig i at de første 2 er for underkesponerte, man plager øynene med å få fram detaljene der nede i fjorden. De andre er lysere og bedre, bare ikke gå amok med metninga. Det 3'de syns jeg er klart best, mystiske steinkonstruksjoner fra en trollsk nasjonalromantisk fortid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå