Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Slåsskamp hjelp tekniker

Verbal Hologram

Anbefalte innlegg

Se her de stikke av planene er ikke noe. Vi har avtalt. Jeg kunne si til han at jeg ikke gidder. Men det handler om respekt. Sier jeg ifra at jeg ikke gidder. Så blir alle på min side skammet. Det er to sider. Jeg fighter for den ene han andre fyren fighter for den andre. Jeg trenger ikke å pigge av. Det er ikke slik at der han ser meg løper han etter meg.
Respekt? Skam? Vi bor ikke i Afghanistan eller Somalia. Vær litt smart og slutt å drite deg ut.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har nok gjort et dumt valg her du. men ikke bry deg om kule knep og slikt.

høres ut som et ungdomsskoleslagsmål dette. nerden vs bølla?

tror nok for det meste du har valget mellom å få juling og få sympati for det eller stikke av og kunne gå hjem fra skolen

Lenke til kommentar

Debattanter tar ikke pålegg fra moderator til følge. Det forsettes å utivses liten vilje til å debattere innenfor retningslinjene for forumet. Det blir servert gjentatte personangrep, beskyldninger og ufin debatt teknikk samt oppfordring til vold. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst.

For alles beste stenges tråden.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...