E.C. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vel, om han er feit så tar du han lett på fart og utholdenhet. Bare beveg deg mye. Bryte med en person som veier nesten det dobbelte er derimot ikke så greit, selvprøvd =P Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 om du ikke kan selvforsvar/kampsport fra før av ligg unna Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En annen ting du kan gjøre er å løpe som faen... lol Neste gang han ser deg, kan du løpe som faen på nytt... så det beste er nok bare å trekke seg du Ingen bryr seg etter 2 dager uansett, og man tenker ikke stort på det :L Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ser at de fleste er enige om at jeg skal droppe det. Men kan ikke det. Har sett lit på http://www.youtube.com/watch?v=rQVaTEPOsTA Disse ser greia nok ut. Det er som jeg sa no return back. Skal informere hvordan det går. Prøver meg på det jeg har sett på den videoen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det er ALDRI no return back. Det der er BS fra ende til annen. Og å prøve å lære slikt fra en serie med youtube-videoer kvalifiserer deg til en Darwin-award. Endret 20. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Pass på du ikke drepern da <.< Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fortell hvordan det går, håper at dere ikke skader hverandre, ihvertfall ikke skader hverandre skikkelig/varig. Det at nærmest ingen bryr seg etter noen dager er også sant. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 det der så mest ut som sånne usannsynlige chuck norris/steven segal knep egentlig. det er nok en stor sjangs for å gå på en stor smell om du ikke har trent på slossing før. bare det å blokke et slag er vanskelig og det å forutse motstandern er enda vanskeligere. visdomsord fra judotreneren min: Dere trener judo for å være i god nok form til å stikke av fra slagsmål kan dere ikke stikke av så har dere kunnskapene til å gjøre nok skade til at de kan/vil bli permanent skadet. så sats penga på å stikk av du. om fyren er større enn deg har han også mere muskelmasse DVS det krever mere kraft for å hode han i bevegelse og han blir fortere sliten så sats på å stikke av! du får småskader på æren din og det er bedre enn fysiske skader som alle får i slagsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er så herlig å se svette nerds komme med tips og teknikker de har lært ved å se på jackie chan Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 det er knapt nok ingenting du ser på film som funker irl, og å ta knep ifra wrestling hjelper nok ikke det heller! om fyren har litt kraft i armene er det ikke sikkert du står etter det første slaget en gang. og å kontre slag er heller ikke lett. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ta og Gjør en avtale med politiet slik at de kommer når slåsskampen er igang:) og så lenge du bare forsvarer deg er det angriperen som får skylla:) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ta og Gjør en avtale med politiet slik at de kommer når slåsskampen er igang:)og så lenge du bare forsvarer deg er det angriperen som får skylla:) Er du seriøs? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 snuten gir for det meste faen i småslagsmål. og de kommer ikke fordi at en fyr på f.eks skolen har planer om å gi deg bank Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Håper trådstarter skader seg. Du er passe idiot om du lærer deg kampsport via youtube og forventer at det skal gå nydelig. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vell, det du vinner mest på, er etter min mening å ikke gjøre han noe, bare ungå han så godt du kan. Hold deg vekk fra senterlinjen hans, og bruk hans kraft mot han. Dvs dersom han slår etter deg, eller kommer mot deg, så er et skritt til siden+ at du "hjelper" han vidre et lett triks. Er ikke så mye råd man kan komme med egentlig. Slossing er i selv seg en helt idiotisk ide, og bør være siste utvei uansett. Men om fyren er feit så tar du han på bevegelse. Han kommer garantert (Dersom han ikke har treng slossing før) til å angripe mot ditt senter, så du må bare komme deg vekk fra det. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 det er mye du kan lære over nett. men slossing er ikke en av delene. om du absolutt MÅ sloss heng opp en sekk med poteter etter et tau og deng løst på den til du slår sekken et bra stykke unna deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Om det blir litt krangling i forkant av slosskampen, og dere står med trynet oppi hverandre (noe som er ganske sannsynelig) kan du jo prøve å skalle med det du klarer i nesen hans, for så å følge opp med et slag mot haka. Slaget vil han mest sannsynelig ikke greie å blokke noe særlig siden han mest sannsynelig vil stå å grine å holde seg for nesen. (går ut i fra dette siden ingen av dere er særlig rutinert og er ung) Tviler forresten på at du har noe særlig knockout power, men om han går i bakken kan du seff slenge avgårde noen slag/tramp på hode/mage mens han ligger der. (eller du kan bare droppe hele greia ) Endret 20. september 2009 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Se her de stikke av planene er ikke noe. Vi har avtalt. Jeg kunne si til han at jeg ikke gidder. Men det handler om respekt. Sier jeg ifra at jeg ikke gidder. Så blir alle på min side skammet. Det er to sider. Jeg fighter for den ene han andre fyren fighter for den andre. Jeg trenger ikke å pigge av. Det er ikke slik at der han ser meg løper han etter meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Respekt er for utlendinger og 12 åringer som nettopp har sett 8 mile. Endret 20. september 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) snuten gir for det meste faen i småslagsmål. og de kommer ikke fordi at en fyr på f.eks skolen har planer om å gi deg bank Jo? Endret 20. september 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg