Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Slåsskamp hjelp tekniker

Verbal Hologram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det der så mest ut som sånne usannsynlige chuck norris/steven segal knep egentlig.

det er nok en stor sjangs for å gå på en stor smell om du ikke har trent på slossing før.

bare det å blokke et slag er vanskelig og det å forutse motstandern er enda vanskeligere.

visdomsord fra judotreneren min: Dere trener judo for å være i god nok form til å stikke av fra slagsmål kan dere ikke stikke av så har dere kunnskapene til å gjøre nok skade til at de kan/vil bli permanent skadet.

så sats penga på å stikk av du. om fyren er større enn deg har han også mere muskelmasse DVS det krever mere kraft for å hode han i bevegelse og han blir fortere sliten så sats på å stikke av! du får småskader på æren din og det er bedre enn fysiske skader som alle får i slagsmål.

Lenke til kommentar

Vell, det du vinner mest på, er etter min mening å ikke gjøre han noe, bare ungå han så godt du kan. Hold deg vekk fra senterlinjen hans, og bruk hans kraft mot han. Dvs dersom han slår etter deg, eller kommer mot deg, så er et skritt til siden+ at du "hjelper" han vidre et lett triks.

Er ikke så mye råd man kan komme med egentlig. Slossing er i selv seg en helt idiotisk ide, og bør være siste utvei uansett.

Men om fyren er feit så tar du han på bevegelse. Han kommer garantert (Dersom han ikke har treng slossing før) til å angripe mot ditt senter, så du må bare komme deg vekk fra det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Om det blir litt krangling i forkant av slosskampen, og dere står med trynet oppi hverandre (noe som er ganske sannsynelig) kan du jo prøve å skalle med det du klarer i nesen hans, for så å følge opp med et slag mot haka. Slaget vil han mest sannsynelig ikke greie å blokke noe særlig siden han mest sannsynelig vil stå å grine å holde seg for nesen. (går ut i fra dette siden ingen av dere er særlig rutinert og er ung)

Tviler forresten på at du har noe særlig knockout power, men om han går i bakken kan du seff slenge avgårde noen slag/tramp på hode/mage mens han ligger der.

(eller du kan bare droppe hele greia :) )

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Se her de stikke av planene er ikke noe. Vi har avtalt. Jeg kunne si til han at jeg ikke gidder. Men det handler om respekt. Sier jeg ifra at jeg ikke gidder. Så blir alle på min side skammet. Det er to sider. Jeg fighter for den ene han andre fyren fighter for den andre. Jeg trenger ikke å pigge av. Det er ikke slik at der han ser meg løper han etter meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...