Verbal Hologram Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei skal ha slåsskamp om noen dager. Men fyren er cirka dobbel så stor som meg. Trenger noen tekniker som virker som er effektive og som er lette å lære. Plis svar. Trenger all hjelp. Hvordan kan jeg lette knocke han ut ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Om du ikke kan noe om slossing kommer du mest sannsynlig til å tape. Jeg hadde nok trukket meg unna. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) balltre er et heftig redskap, med brutal effekt hvis du treffer hodet. K.O. men fra spøk til alvor: hehe, men ser du henger mye i data delen, vil ikke anbefale deg og sloss mot en som er dobbelt så stor. er han dobbelt så stor, så har du tapt allerede. hvis du bruker mye tid bak dataen og ikke trener og ikke kan sloss, så trekk deg unna. Endret 20. september 2009 av dan882 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er du ute etter å skade ham eller bare sette ham ut av spill? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Balltre kommer nok til å gjøre litt mer enn K.O. Noe som fører til videre konsekvenser. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hehe, var en liten spøk det der. men jaja, du kan jo alltids slå etter solar plexus, får du en fulltreffer, så mister de pusten og du kan ta livet av de før de får rettet seg opp igjen . du kan sparke i ballene, alltids effektivt. slå han i tinningen, da får man seg en skikkelig karamell som kan sette fienden ut av spill for kanskje et minutt fordi han blir svimmel. slå i nesen! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Er mye ute ja. Kan litt om slåssing. Trekke seg unna er ikke tilfelle. Målet er å få han ut av spill. Ikke knekke armen å lime det på ræva. Det skal være one on one ikke balltre eller slåhanske. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er mye ute ja. Kan litt om slåssing. Trekke seg unna er ikke tilfelle. Målet er å få han ut av spill. Ikke knekke armen å lime det på ræva. Det skal være one on one ikke balltre eller slåhanske. det med balltre var spøk. les de over ,alle de kan sette han ut av spill det med å drepe var jo bare for å si at han er ute av spill Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Spark i leggen(ha på harde sko), klask hardt som faen i ansiktet, så slår du vinkelen mellom tommel og pekefinger raskt og hardt mot halsen rett under kjeven. følg så opp med å dytte ham bakover så han faller. Etter alt dette vil han ha sterke kortvarige smerter og noe pustevansker, i tillegg ligger han på bakken. Hva du vil gjøre etter det er opp til deg. Men aller helst bør du ikke gjøre noen ting, og backe ut. Hva dreier konflikten seg om? Endret 20. september 2009 av khaffner Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hvis du kjemper for noe du mener er en god sak, så vinner du uansett, selv om du taper fysisk. Vinn med æren i behold, eller bare drit i en slik slosskamp. Hvis du prøver å bevise noe, så beviser du mer ved å ikke sloss. Nemlig at du har respekt for deg selv, og at du er på et litt høyere nivå enn galer primater. Men helst forklar hvorfor du skal sloss, vil vite om jeg kan støtte deg eller ikke. (Er man ekte viking vinner man uansett, btw) Endret 20. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 og du tror virkelig at om du er så heldig at du knocker ut fyren, kommer han ikke til å komme etter deg i ettertid, du har vunnet og dere blir bestevenner? trekk deg du, blir ikke kongen på haugen av å lære et par teknikker på internett.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Spark i leggen(ha på harde sko), klask hardt som faen i ansiktet, så slår du vinkelen mellom tommel og pekefinger raskt og hardt mot halsen rett under kjeven. følg så opp med å dytte ham bakover så han faller. Etter alt dette vil han ha sterke kortvarige smerter og noe pustevansker, i tillegg ligger han på bakken. Hva du vil gjøre etter det er opp til deg. Men aller helst bør du ikke gjøre noen ting, og backe ut. Hva dreier konflikten seg om? Hvorfår i huleste sier du dette? Ser du ikke hvor galt denne teknikken kan gå om du gjør det feil? Og trådstarter, om fyren er dobbelt så stor som deg så kommer du til å få bank. Endret 20. september 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Mitt beste tips: Don't. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Kommer jo ikke nødvendigvis til å få bank om han andre er dobbelt så svær. Har du god utholdenhet og beveger deg bra så sliter du ut motstanderen først og når han er sliten så er det ikke så vanskelig å sette fram en fot og gi han en liten dytt for å få han i bakken. Så er det bare å sprake i vei. Om personen er dobbelt så stor/tung så ikke prøv deg på høye spark. Da tar han bare tak i beinet ditt og får deg dermed lett i bakken, med mindre du er karate-kid etc. EDIT: anbefaler heller ikke å prøve å slå på forskjellige punkter på kroppen som vil få motstanderen ut med ett slag. Du kan i verste fall drepe noen. Litt spark på kroppen og kanskje litt i trynet vil vel de fleste tåle, men ikke gå direkte for "special forces tactics", de er kanskje ikke akkurat ment til en slåsskamp i gata? Endret 20. september 2009 av E.C. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Spark i leggen(ha på harde sko), klask hardt som faen i ansiktet, så slår du vinkelen mellom tommel og pekefinger raskt og hardt mot halsen rett under kjeven. følg så opp med å dytte ham bakover så han faller. Etter alt dette vil han ha sterke kortvarige smerter og noe pustevansker, i tillegg ligger han på bakken. Hva du vil gjøre etter det er opp til deg. Men aller helst bør du ikke gjøre noen ting, og backe ut. Hva dreier konflikten seg om? Hvorfår i huleste sier du dette? Ser du ikke hvor galt denne teknikken kan gå om du gjør det feil? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Som jeg sa trekke tilbake går ikke. Nei etter slåsskampen er det ikke venner. Når man slass mot venner spør man ikke om taktik. Her er det enten sende med et blåmerke eller komme hjem med et. Fyren er ikke akkurat dobbel så stor. Han er feit. Så kommer nok til å ta han ut pga farten. Grunn: Det er egentlig ikke noe stor grunn. Han utfordret pga noen private saker. Sier man at man ikke gidder blir man ertet pga man feiget ut. Jeg skal uansett ike feige ut. Er nok så sikker på at jeg skal klare å ta han ut. Men er redd for å gi lang varige skader i fighten. Når jeg først fighter klikker jeg helt. Så vil ha noen lette knep på å ta han ned slik at han gir opp. Istedefor å sparke han og knele han i hodet til han blør ut. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Start med å slå han EN gang i magen, så hardt som mulig. Hvis du får til det, ligger han der, mens han prøver å få tilbake pusten. Han gir opp. Ikke alltid lurt å være førsten som slår, though. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis ikke du har gått på kampsport så finnes det ikke noen "enkle" teknikker du kan bruke uten å risikere permanent skade. Dropp det. Et skadet ego er bedre enn fengsel, bøter og to ødelagte liv. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er enig med Lars. Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg