jacoobholm Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hun spiller en del wow, men jeg er virkelig lei av det. Derfor søker jeg etter et lignende mmo'er(litt cartoonish og fargerikt som wow) som vi kan spille sammen. Mange mmo'er er veldig mørke og "onde", noe som antageligvis ikke vil appelere til henne. Noen som har noen ideer eller erfaringer med slike mmo'er? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Guildwars er endel anderledes enn WoW. Du betaler kun for spillet og ingen månedsavgifter. Endret 20. september 2009 av mikkel10 Lenke til kommentar
psyches Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aion: The Tower of Eternity. Du kan lese mer her: http://eu.aiononline.com/uk/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Maple story. Morro, enkelt og gratis Men du ser vell etter noe litt "bedre"? Runes of Magic er også gratis og ufattelig likt wow, men også annerledes. Det er enda et gratis mmo av typen wow/runes of magic, men husker ikke hva det heter akkurat nå. RoM er faktisk ganske bra, men jeg personlig liker ikke MMO.. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Aion så veldig interessant ut, tror jeg prøver det når det slippes =) Takk for alle forslagene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå