-Léon- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er veldig opptatt av hvordan biler føles å kjøre i bilspill, og vil ikke si at bilene i NFS:Shift er 'tidenes værste kjøreopplevelse'. Hvordan bilene oppfører seg er et betraktelig steg opp fra de andre NFS spillene som har kommet iløpet av året. Synes jeg hvertfall. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 STOR forskjell på fokuset mellom Shift og andre NFS og da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 På en positiv måte ja. Alle de nyere NFS har vært søppel i mine øyne. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sett bort fra Undercover (makan til dritt spill!) så synes jeg de andre har hatt en grei underholdnings verdi. Carbon og Most Wanted hadde en god historie noe som gjorde spillet kjekkere, og grafikken var pen (selv om det er billige effekter). Det at kjøre egenskapene ikke var helt den samme man finner utenfor 0 og 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg syns det er noe dritt å svinge på shift... Når jeg skal svinge en vei og man svinger for brått, svinger man gjerne den andre veien, og da blir det for mye den veien, og så er man ute å kjøre... Jeg kjører med tastatur, men det må da finnes noen måte å sette opp så det blir mulig å kjøre med det også? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skulle ønske de kunne sett tilbake på NFSU 1 og 2 .. De var bra. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skulle ønske de kunne sett tilbake på NFSU 1 og 2 .. De var bra. Ja, jeg håper de lager nfs underground 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg savner Sponsorbilene i underground! Konge greier!! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 På en positiv måte ja. Alle de nyere NFS har vært søppel i mine øyne. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå