bjorns_1 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en Dell XPS fra dell.no Mai 2008 til 16000 kr. Nå har jeg endel problem med at maskina er veldig treig og batteri ikke vil lade. Har leste rundt på div forum, inkludert dell sitt forum at det muligens er et HW problem, noe galt der strømforsyninga inni pc`en. Hvordan er det og bruke reklamasjon på denne? Er dette noe jeg kan få igjenn fra dell? Takker for svar Endret 20. september 2009 av bjorns_1 Lenke til kommentar
mortenlm Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ifølge kjøpsloven er det 5 års reklamasjonsrett på PC'er, også bærbare. Det er 2 års reklamasjon på tilleggsutstyr som batterier, strømforsyning osv. Så uansett hva problemet skyldes har du min. 6mnd igjen av reklamasjonen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg kjøpte meg en Dell XPS fra dell.no Mai 2008 til 160000 kr. Nå har jeg endel problem med at maskina er veldig treig og batteri ikke vil lade.Har leste rundt på div forum, inkludert dell sitt forum at det muligens er et HW problem, noe galt der strømforsyninga inni pc`en. Hvordan er det og bruke reklamasjon på denne? Er dette noe jeg kan få igjenn fra dell? Takker for svar Woho den var dyr Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 ooops en 0 for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ifølge kjøpsloven er det 5 års reklamasjonsrett på PC'er, også bærbare.Det er 2 års reklamasjon på tilleggsutstyr som batterier, strømforsyning osv. Så uansett hva problemet skyldes har du min. 6mnd igjen av reklamasjonen. Du har 5 års reklamasjonsrett på PC'en etter forbrukerkjøpsloven. Du har også 5 års reklamasjonsrett på laderen, men kun 2 år på batteriet. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ifølge kjøpsloven er det 5 års reklamasjonsrett på PC'er, også bærbare.Det er 2 års reklamasjon på tilleggsutstyr som batterier, strømforsyning osv. Så uansett hva problemet skyldes har du min. 6mnd igjen av reklamasjonen. Du har 5 års reklamasjonsrett på PC'en etter forbrukerkjøpsloven. Du har også 5 års reklamasjonsrett på laderen, men kun 2 år på batteriet. Det er fordi et batteri er en slitetasje del og blir slitt mye før enn alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå