Gå til innhold

Seperat forsendelse fra Amazon.co.uk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis de blir stoppet ja, de gir vell ikke automatisk moms og tollgebyr ?

Hvis de blir stoppet, får du med faktura for momsen og gebyret da ?

har ikke erfaring med dette, vil gjerne betale det så fort som mulig hvis de blir

stoppet etc...

mvh Fredrik

Amazon oppgir automatisk pris på alle pakker. Derfor vil alle pakker derfra bli automatisk stoppet, og du vil få en lapp i posten med beløpet du må betale for å få ut pakken.

Folk sier at med "gift wrap" så slipper du unna, men jeg har mine tvil. Da ville nok flere benyttet seg av denne muligheten. 25 kroner for å spare mange hundre kroner, ville nok vært et kjent "tilbud".

Du må også regne med at alle pakker som blir stoppet blir forsinket noen dager mens de sjekker opp og behandler pakken på verdisentralen.

Lenke til kommentar
Hvis de blir stoppet ja, de gir vell ikke automatisk moms og tollgebyr ?

Hvis de blir stoppet, får du med faktura for momsen og gebyret da ?

har ikke erfaring med dette, vil gjerne betale det så fort som mulig hvis de blir

stoppet etc...

mvh Fredrik

Amazon oppgir automatisk pris på alle pakker. Derfor vil alle pakker derfra bli automatisk stoppet, og du vil få en lapp i posten med beløpet du må betale for å få ut pakken.

Folk sier at med "gift wrap" så slipper du unna, men jeg har mine tvil. Da ville nok flere benyttet seg av denne muligheten. 25 kroner for å spare mange hundre kroner, ville nok vært et kjent "tilbud".

Du må også regne med at alle pakker som blir stoppet blir forsinket noen dager mens de sjekker opp og behandler pakken på verdisentralen.

Det med Gift Wrap funket fint hos DealExtreme før. Der tok dem bort prisen etc. Betalte ingenting toll der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...