MidnightCreep Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei Har bestillt en windows7 fra www.amazon.co.uk her rundt 13 september men har funnet ut at jeg vil ha 1 stk ekstra og en antiviruspakke. Spørsmålet mitt er vil de sende disse pakkkene hver for seg eller samlet ? mvh Fredrik Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 De sender disse pakkene hver for seg, og ikke samlet. Da måtte du bestilt alt samlet. Husk at det blir moms og forenklet tollgebyr på hver pakke om det koster over 200 kroner da. Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hvis de blir stoppet ja, de gir vell ikke automatisk moms og tollgebyr ? Hvis de blir stoppet, får du med faktura for momsen og gebyret da ? har ikke erfaring med dette, vil gjerne betale det så fort som mulig hvis de blir stoppet etc... mvh Fredrik Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis de blir stoppet ja, de gir vell ikke automatisk moms og tollgebyr ? Hvis de blir stoppet, får du med faktura for momsen og gebyret da ? har ikke erfaring med dette, vil gjerne betale det så fort som mulig hvis de blir stoppet etc... mvh Fredrik Amazon oppgir automatisk pris på alle pakker. Derfor vil alle pakker derfra bli automatisk stoppet, og du vil få en lapp i posten med beløpet du må betale for å få ut pakken. Folk sier at med "gift wrap" så slipper du unna, men jeg har mine tvil. Da ville nok flere benyttet seg av denne muligheten. 25 kroner for å spare mange hundre kroner, ville nok vært et kjent "tilbud". Du må også regne med at alle pakker som blir stoppet blir forsinket noen dager mens de sjekker opp og behandler pakken på verdisentralen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis de blir stoppet ja, de gir vell ikke automatisk moms og tollgebyr ? Hvis de blir stoppet, får du med faktura for momsen og gebyret da ? har ikke erfaring med dette, vil gjerne betale det så fort som mulig hvis de blir stoppet etc... mvh Fredrik Amazon oppgir automatisk pris på alle pakker. Derfor vil alle pakker derfra bli automatisk stoppet, og du vil få en lapp i posten med beløpet du må betale for å få ut pakken. Folk sier at med "gift wrap" så slipper du unna, men jeg har mine tvil. Da ville nok flere benyttet seg av denne muligheten. 25 kroner for å spare mange hundre kroner, ville nok vært et kjent "tilbud". Du må også regne med at alle pakker som blir stoppet blir forsinket noen dager mens de sjekker opp og behandler pakken på verdisentralen. Det med Gift Wrap funket fint hos DealExtreme før. Der tok dem bort prisen etc. Betalte ingenting toll der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå