Gå til innhold

Problemer med fps på Resident evil 5 :(

Anbefalte innlegg

jeg har en berbar Acer aspire 6530g. med Amd turion x2 2.27 ghz dual core, ati radeon hd 3650 kjermkort, 4 gig ddr2 ram.

Men jeg får veldig lav fps på Resident evil 5 aner ikke hvorfor. jeg kjørte en benchmark med alt på det høyeste. jeg fikk følgende På direct x 10 så fikk jeg max 25 fps. Dx 9 så fikk jeg max 35. jeg kan kjøre Street fighter 4 på fult uten problemer og mange andre spill. så om det er noen som vet hvordan man kan tweake det elns så svar asap :( Jeg bruker windows vista home premium 32 bit, skal snart opgradere til windows 7.

Kjører det via steam. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resident evil 5 er ganske krevene og trenger derfor en forholdsvis god pc for å kjøre opptimalt med max grafikk og høy oppløsning.Street fighter 4 er ikke på langt nær like krevene.

Din pc er dessverre ikke kraftig nok for max grafikk på høyere oppløsninger rett og slett Mezri.Dog kan du få en mer akseptabel fps ved å justere ned grafikk og/eller skjermoppløsningen.Bærbare maskiner generelt har aldri vært noe gode til spillbruk,men man behøver vel heller ikke alltid å fleske til med full grafikk for å ha det moro med slike spill.

30 fps som average er flere tilfeller tilstrekkelig som et minimum dersom det ikke lagger.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Resident evil 5 er ganske krevene og trenger derfor en forholdsvis god pc for å kjøre opptimalt med max grafikk og høy oppløsning.Street fighter 4 er ikke på langt nær like krevene.

Din pc er dessverre ikke kraftig nok for max grafikk på høyere oppløsninger rett og slett Mezri.Dog kan du få en mer akseptabel fps ved å justere ned grafikk og/eller skjermoppløsningen.Bærbare maskiner generelt har aldri vært noe gode til spillbruk,men man behøver vel heller ikke alltid å fleske til med full grafikk for å ha det moro med slike spill.

30 fps som average er flere tilfeller tilstrekkelig som et minimum dersom det ikke lagger.

jeg kan få mye mer om jeg tar dx 9 :p men kan kjøre det på dx 10 også bare då må jeg skru ned grafikken lit gjør ikke noe :) glad jeg kan kjøre det i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...