katet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hallo ! Har sett på nokre gravemaskiner og bilar og anna sheit rundtom der folk har eit kvitt eller svart klistremerke av ein tegneseriefigur men buksa nede som pissar på eit anna merke. Skal prøve å leite etter bilde å legge ut viss nokon ikkje skjønnar kva eg meiner men det eg var ute etter var om nokon veit kvar eg får kjøpt slike ? hehe, fant kvar når eg søkte på bildet Endret 20. september 2009 av katet Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Printe ut på klistemerkepapir? Lenke til kommentar
katet Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 kan vera ein eventuell løysing viss ein er gniten på peingane Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror jeg har sett slik på bilxtra.. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Utrolig harry spør du meg Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 du finner ikke noe mer harry. Lenke til kommentar
katet Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Ikkje harry i det heile ! Dermed bassta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå