fish71 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har innstallert windows 7 m/usb på min Aspire One, etter å ha gjort usb pennen oppstartsbar. Men nå klarer ikke stereoen min å lese divX filmer fra den mer. Er dette pga at jeg gjorde den oppstartsbar? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du gjør noe med partisjonene når du lager en oppstartsdisk av den, ja. Greier PCen å lese/finne DivX-filmene som ligger på minnepinnen. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har du prøvd å formatere minnepennen på nytt, eller bare slettet du det som var på den? Om du bare slettet så prøv å formater den, og ikke bruk hurtigformatering. Lenke til kommentar
fish71 Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Den er formatert hurtig og grundig flere ganger, pc'en finner det den skal, men ikke ikke stereo'n. Den bare skjønner at det er satt inn en "usb stick" men leser den ikke.... Anlegget er Samsung BD 7200 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 prøv å formatere til FAT, FAT32 eller NTFS. er ikke sikkert stereoen klarer alle 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå