HrSteen Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Ternene var mer interesert å slosse enn å angripe meg, og det var jo bra. Tatt fra robåt. Dønna. Sigma 100-300 EX F4 Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nydelig fanget! Rett og slett fabelaktig EXIF? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Fantastisk bilde nydelig fanget! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Fabelaktig Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Litt synd at hodet til den andre fuglen kom bak vingen til den foran, og i skyggen. Om den hadde vært litt mer til høyre, hadde det vært feilfritt i mine øyne. Nå er ikke jeg noen fuglfotoentusiast, og ser aldri det helt store med fuglbilder. Dette er i og for seg ikke et unntak, men her er det i alle fall fanget litt action, og det er noe som er litt utenom det vanlige. Som jeg har forstått er målet med fuglbilder Ellers så var jo lyset og bakgrunnen meget god Endret 22. september 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Terner og svaler er noe dritt å få skarpe, men det har du klart godt - stilig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Litt synd at hodet til den andre fuglen kom bak vingen til den foran, og i skyggen.Ja, det ødelegger bildet litt når man først tenker tanken. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 En liten detalj, jeg syns bena til den nærmeste fuglen ser noe unaturlige ut.. kanskje du har oppskarpet det akkurat en smule for mye? ellers et heldig motiv. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ser føttene ble noe merkelig ja. Mulig det er oppskarpingen som gjør det, men er i tillegg er jo føttene veldig røde og jeg mistenker også at sollyset er med å gjøre akkurat dette. Burde ha dempet fargen litt her. Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå