VTW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Når jeg øverfører filmene fra mitt Canon HF10 til PCen, og deretter starter kameraet igjen, så vises fortsatt videoene som om den skulle vært på kameraet. Men om jeg prøver å spille dem av fra kameraet, så går det naturligvis ikke. Noen som vet hvorfor videokameraer ikke oppdaterer dette selv, og hvordan jeg selv kan gjøre dette? Er litt skummelt å begynne å slette de tomme klippene, i tilfelle jeg plutselig skulle slette et ordentlig klipp. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Miniatyrbildene lagres i andre filer. Hvor de ligger er jeg usikker på. Muligens i clipinf-katalogen. Det greieste er å slette klippene på kameraet. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Men om jeg må slette et og et ikke-eksisterende klippp, så tar det veldig lang tid. Jeg må jo åpne hvert eneste klipp for å sjekke om det er der eller ikke før jeg kan slette det. Det må jo være en kjappere måte å gjøre det på?! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare dump alle over på PCen og slett alle klipp på kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå