Nordoxx Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei Jeg tenkte jeg skulle ha meg en SSD carrier til SSD disken min. Men sliter litt med å finne noen. Disken jeg har er en intel X-25 M 80GB. Også har jeg opplevd at maskinen lagger, har en anelse om at dette er SSD disken som gjør. Noen som har noen erfaringer? Takker for svar. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 med SSD carrier mener du da til oppbevare/frakte den i eller "overgang" til montere den i stasjonær maskin? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er på utkikk etter det samme selv, men tipper han mener noe slikt . Lenke til kommentar
Nordoxx Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Er på utkikk etter det samme selv, men tipper han mener noe slikt . Lurer på om denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477696&CKS=PCW Passer til Alle SSD disker? Evt den jeg har.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Den så litt bedre ut Tror jeg må kjøpe meg en slik! Endret 20. september 2009 av TommyTheGun Lenke til kommentar
pstub Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er på utkikk etter det samme selv, men tipper han mener noe slikt . Lurer på om denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477696&CKS=PCW Passer til Alle SSD disker? Evt den jeg har.. Vet ikke om den passer til alle, men med tanke på at Kingston selger Intel's SSD'er, bare med sitt eget merke på burde den garantert passe! Samma disken! Lenke til kommentar
Nordoxx Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Godt vi har noen med peil rundtom i landet Men lurer fortsatt på om noen har erfaringer med at SSD som jeg har i signaturen lagger PCen så den stopper opp i flere sekunder. Veldig irriterende. Feil forum dette men anyway... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå