Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva er den billigste måten å få så mye bacon som mulig sent hjem til meg? Gjerne et abonnement slik at jeg får en viss mengde hver måned, men det er ikke et krav. Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, spesielt ønske. Kan du ikke bare leie en campingbil og ta en harrytur til sverige da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En slik ordning hadde vært genialt. Men tviler på vi finner noe slikt i Norge. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 BacOnLine? (Nææh ...) Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, kjempe business tips her med andre ord.. Starter jeg med dette har jeg iallefall to faste kunder, hehe. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 det hadde vært snedig ja, bacon kan man jo sende igjennom brevsprekken hver skive for seg selv også. om man har brevsprekken over komfyren har jo dette vært perfekt! 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, spesielt ønske. Kan du ikke bare leie en campingbil og ta en harrytur til sverige da? Jeg kunne gjort det, men jeg bor i Bergen og da er det et godt stykke å kjøre. Tanken var at hvis det er lov å kjøpe bacon i Sverige og kjøre det over grensen så burde det vel gå greit å sende det i posten også? Spørsmålet er vel egentlig om det finnes nettbutikker for mat, og hva grensen og prisen er for import av slikt. Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hehe, kanke si noe på fantasien iallefall Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 tror nok det blir like billig å handle bacon i norge da ja. Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja ikke umulig det.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Kanskje jeg kan få noen til å kjøre over, fylle en Norgespakke med bacon og sende det i posten. Det er vel noen kroner å spare der? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 det går jo an om du har noen bekjente i nærheten av grensa. men baconet kan jo bli dårlig under frakta da om det ikke er dypfryst eller har nedkjølningselementer i seg Lenke til kommentar
Valpeforum Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kjøper du masse frossen bacon så er det jo kjøleelementer i seg selv igrunn, klarer noen timer i bil da visst du ikke har varmen på fullt. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ved transport av fryst mat, bruk avispapir rundt. Da vil det faktisk holde mange dager. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Kanskje jeg kan få noen til å kjøre over, fylle en Norgespakke med bacon og sende det i posten. Det er vel noen kroner å spare der? Å sende en liten Smartpakke koster 115 kroner. Det er ikke så mye bacon du får plass til i en sånn, hvertfall hvis du skal isolere det litt.. Norgespakken koster 145 kroner å sende for mellom 0 og 10 kg, da kan du kanskje spare litt.. Men du skal kjøpe ganske mye kjip svensk bacon for at det lønner seg. Kjøp heller en god norsk bacon, f.eks Idsøes eller Jacobs utvalgte (det er samme produktet.) Endret 21. september 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mulig Bacon of the month club kan være noe å titte på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mulig Bacon of the month club kan være noe å titte på? "We can only ship to USA." http://www.gratefulpalate.com/index.php?p=...;parent=Page_61 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Grunn nok til å flytte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Her har du en grunn til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Det var utrolig mye fristende på den siden. Popcorn of the month, beef jerky, beer, steak, dessert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå