2ball_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du må linke fra videoen.. ikke på din profil.. Jeg blir bare vist til min egen profil Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Aha, bra du sa ifra, nå er det fikset! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Bedre, faktisk. Jeg smilte litt når den "oversetter stemmen" ble lagt over og sa "oh yeah..". Kan du prøve noe uten å være så 'hysterisk'? Endret 20. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gir man tusen aper en skrivemaskin hver og evig tid vil de visstnok til slutt skrive noe alá Shakespear. Og med internet vet vi at det ikke stemmer... "Analyzing humour is like disecting a frog. You get a better understanding of it, but it dies in the process." (John Cleese.) Neppe helt ordrett, men fyren vet nok hva han snakker om. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så 1/2 av en episode, det var nok for meg. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Seriøst? *Facepalm* Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ikke altfor verst den siste der da Men ikke vær SÅ hysterisk. Hadde kanskje vært bedre om du ikke hadde vært hysterisk overhodet? Med at det var ekstrasending og alt og man på en måte forventer at man skal være hysterisk? Men du burde utvikle karakteren litt mer, gjør han til en karakter man faktisk ønsker å se på og som underholder. Gi han et særpreg og vinkle det til noe humoristisk. Kanskje har han ticks, eller et eller annet som gjør han til en særing. Samt kanskje lage noen innslag og kjør dem i dobbel hastighet for litt slæppstick-vri, det er alltid artig! Edit: John Cleese-quite, fantastisk! Endret 21. september 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Forresten, denne kan gi deg en pekepinn på hvordan du kan gjøre det morsommere: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Bedre, faktisk. Jeg smilte litt når den "oversetter stemmen" ble lagt over og sa "oh yeah..". Kan du prøve noe uten å være så 'hysterisk'? hehe, takk, neste episode skal jeg kanskje roe ned litt, men det er morro å være hysterisk da Seriøst? *Facepalm* Ikke altfor verst den siste der da Men ikke vær SÅ hysterisk. Hadde kanskje vært bedre om du ikke hadde vært hysterisk overhodet? Med at det var ekstrasending og alt og man på en måte forventer at man skal være hysterisk? Men du burde utvikle karakteren litt mer, gjør han til en karakter man faktisk ønsker å se på og som underholder. Gi han et særpreg og vinkle det til noe humoristisk. Kanskje har han ticks, eller et eller annet som gjør han til en særing. Samt kanskje lage noen innslag og kjør dem i dobbel hastighet for litt slæppstick-vri, det er alltid artig! Edit: John Cleese-quite, fantastisk! takk for at du likte den litt jeg skal lage flere karakterer Har tenkt på ticks greier, skal prøve å få til noe kult minner jeg om John Cleese, eller refererer du innlegget litt ovenfor? John Cleese er genial da. .....HOFF!! Forresten, denne kan gi deg en pekepinn på hvordan du kan gjøre det morsommere: Se filmen hos Youtube videoen kommer ikke opp, ikke linken heller takk for kommentarer, både gode og mindre gode Har fått tak i bedre grønn-farge som bakgrunn nå så jeg kan sette i gang med bedre chorma-key! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nei så det nå Vet ikke hva som gikk galt. Blir vanlig link da. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Nei så det nå Vet ikke hva som gikk galt. Blir vanlig link da. Nå var ikke det super morsomt heller, da, men han tuller jo på en litt annen og mer behagelig måte. Mne er enda en.. Du ser de tuller en del med uttale. Dette blir også mer morsom bare fordi det er dem, da "Midtnytt" Hadde ike funket med bare en. da må du tenke litt annerledes vil jeg tro. Men det er jo pekepinner. Ferchie: Du skal bare ha med det etter "=" -http://www.youtube.com/watch?v=Z1SJvdfkjog&NR=1 Du hadde med "=" gjort det samme mange ganger selv Edit: Nå viste du sikkert det, da.. Endret 22. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå