Gå til innhold

Serie: Nyheter litt på skrå.


dronjom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke altfor verst den siste der da :) Men ikke vær SÅ hysterisk. Hadde kanskje vært bedre om du ikke hadde vært hysterisk overhodet? Med at det var ekstrasending og alt og man på en måte forventer at man skal være hysterisk? :)

 

Men du burde utvikle karakteren litt mer, gjør han til en karakter man faktisk ønsker å se på og som underholder. Gi han et særpreg og vinkle det til noe humoristisk. Kanskje har han ticks, eller et eller annet som gjør han til en særing. Samt kanskje lage noen innslag og kjør dem i dobbel hastighet for litt slæppstick-vri, det er alltid artig! :)

 

Edit: John Cleese-quite, fantastisk! :D

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
Bedre, faktisk. Jeg smilte litt når den "oversetter stemmen" ble lagt over og sa "oh yeah..".

 

Kan du prøve noe uten å være så 'hysterisk'?

 

hehe, takk, neste episode skal jeg kanskje roe ned litt, men det er morro å være hysterisk da :p

 

Seriøst? *Facepalm*

:p

 

Ikke altfor verst den siste der da :) Men ikke vær SÅ hysterisk. Hadde kanskje vært bedre om du ikke hadde vært hysterisk overhodet? Med at det var ekstrasending og alt og man på en måte forventer at man skal være hysterisk? :)

 

Men du burde utvikle karakteren litt mer, gjør han til en karakter man faktisk ønsker å se på og som underholder. Gi han et særpreg og vinkle det til noe humoristisk. Kanskje har han ticks, eller et eller annet som gjør han til en særing. Samt kanskje lage noen innslag og kjør dem i dobbel hastighet for litt slæppstick-vri, det er alltid artig! :)

 

Edit: John Cleese-quite, fantastisk! :D

takk for at du likte den litt :)

jeg skal lage flere karakterer :) Har tenkt på ticks greier, skal prøve å få til noe kult :p

minner jeg om John Cleese, eller refererer du innlegget litt ovenfor? :p John Cleese er genial da.

 

 

.....

HOFF!!

:p

 

Forresten, denne kan gi deg en pekepinn på hvordan du kan gjøre det morsommere:

 

Se filmen hos Youtube

 

videoen kommer ikke opp, ikke linken heller :ohmy:

 

 

takk for kommentarer, både gode og mindre gode :) Har fått tak i bedre grønn-farge som bakgrunn nå så jeg kan sette i gang med bedre chorma-key! :D

Lenke til kommentar
Nei så det nå :p Vet ikke hva som gikk galt. Blir vanlig link da.

 

Nå var ikke det super morsomt heller, da, men han tuller jo på en litt annen og mer behagelig måte.

Mne

er enda en.. Du ser de tuller en del med uttale. Dette blir også mer morsom bare fordi det er dem, da :wee:

 

"Midtnytt" Hadde ike funket med bare en. da må du tenke litt annerledes vil jeg tro. Men det er jo pekepinner.

 

Ferchie: Du skal bare ha med det etter "="

-http://www.youtube.com/watch?v=Z1SJvdfkjog&NR=1

 

Du hadde med "=" gjort det samme mange ganger selv :p

 

Edit: Nå viste du sikkert det, da..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...