Gå til innhold

Serie: Nyheter litt på skrå.


dronjom

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har lekt meg med filmkameraet i det siste og har begynt på en (tragisk) komi-serie som jeg kaller "Nyheter litt på skrå." Har hittil laget 4 episoder. Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså :p

 

Her er link til filmene som ligger ute på youtube:

Tema = landslaget

Tema = 17.mai

Tema = dans

Tema = ekstrasending

 

Håper dere liker dem. :p Si gjerne hva dere synes, eller kom med forslag til tema i de neste episodene!

 

Mvh Daniel :)

 

[edit] la til flere episoder!

Endret av dronjom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emmm... Det første som slo meg var at det var dårlig kvalitet på videoen. det neste var at du prøvde deg på tonefallet nyhetsankere bruker, der bommet du totalt. Det neste var at jeg ikke fant det morsomt.. ovrehodet.. Så jeg stoppet det hele og gikk tilbake til denne tråden.

 

Prøv gjerne igjen, men du børr muligens endre på.. det meste :/

 

Jeg likte det ikke, men vi får se om noen andre gjør det :)

 

Edit: Hvor gammel er du?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Emmm... Det første som slo meg var at det var dårlig kvalitet på videoen. det neste var at du prøvde deg på tonefallet nyhetsankere bruker, der bommet du totalt. Det neste var at jeg ikke fant det morsomt.. ovrehodet.. Så jeg stoppet det hele og gikk tilbake til denne tråden.

 

Prøv gjerne igjen, men du børr muligens endre på.. det meste :/

 

Jeg likte det ikke, men vi får se om noen andre gjør det :)

 

Edit: Hvor gammel er du?

 

jeg Vet det er dårlig :p det er litt av konseptet. Folk er så kresne. Jeg er 22, skal bli bedre da :p

takk for kommentar iallfall. Du behøver ikke være så kjekkas mot mich, jeg vet det er dårli :whistle:

:)

Lenke til kommentar

ok, jeg å :D jeg skal forbedre meg, jeg skal bli genial snart :p der har du planen min

:)

 

[edit]: Jeg lager det sånn tragisk fordi det minner meg om barndommen min. Jeg likte å alltid filme meg selv da jeg fikk videokamera til konfirmasjonen. Nå har jeg tatt kameraet frem igjen og får gode minner tilbake. Blåser i om det ser dumt ut :p

Endret av dronjom
Lenke til kommentar
"Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså tongue.gif"

 

Mildt sagt. 22 år? Få deg en jobb. :p

 

det er jo for at det skal kunne bygge seg opp etterhvert, det er jo kjedeligere hvis første episode er kjempebra og så faller kurven. Og jeg går butikkmedarbeiderkurs, så jeg kan ikke jobbe så mye enda, skal ut i praksis om to uker :D

Lenke til kommentar
"Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså tongue.gif"

 

Mildt sagt. 22 år? Få deg en jobb. :p

 

det er jo for at det skal kunne bygge seg opp etterhvert, det er jo kjedeligere hvis første episode er kjempebra og så faller kurven. Og jeg går butikkmedarbeiderkurs, så jeg kan ikke jobbe så mye enda, skal ut i praksis om to uker :D

 

jeg tror ikke du trenger bekymre seg om det... :lol:

 

men jeg tror du har misforstått litt. greit nok må det kunne bygge seg opp litt etterhvert, men første episode må fenge folk nok til å gidde se neste. når den er så dårlig som dette tviler jeg på at folk ser videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...