dronjom Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hei, jeg har lekt meg med filmkameraet i det siste og har begynt på en (tragisk) komi-serie som jeg kaller "Nyheter litt på skrå." Har hittil laget 4 episoder. Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså Her er link til filmene som ligger ute på youtube: Tema = landslaget Tema = 17.mai Tema = dans Tema = ekstrasending Håper dere liker dem. Si gjerne hva dere synes, eller kom med forslag til tema i de neste episodene! Mvh Daniel [edit] la til flere episoder! Endret 20. september 2009 av dronjom Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Emmm... Det første som slo meg var at det var dårlig kvalitet på videoen. det neste var at du prøvde deg på tonefallet nyhetsankere bruker, der bommet du totalt. Det neste var at jeg ikke fant det morsomt.. ovrehodet.. Så jeg stoppet det hele og gikk tilbake til denne tråden. Prøv gjerne igjen, men du børr muligens endre på.. det meste :/ Jeg likte det ikke, men vi får se om noen andre gjør det Edit: Hvor gammel er du? Endret 20. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Emmm... Det første som slo meg var at det var dårlig kvalitet på videoen. det neste var at du prøvde deg på tonefallet nyhetsankere bruker, der bommet du totalt. Det neste var at jeg ikke fant det morsomt.. ovrehodet.. Så jeg stoppet det hele og gikk tilbake til denne tråden. Prøv gjerne igjen, men du børr muligens endre på.. det meste :/ Jeg likte det ikke, men vi får se om noen andre gjør det Edit: Hvor gammel er du? jeg Vet det er dårlig det er litt av konseptet. Folk er så kresne. Jeg er 22, skal bli bedre da takk for kommentar iallfall. Du behøver ikke være så kjekkas mot mich, jeg vet det er dårli Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg prøvde å være snill Edit: Alder greiene var nyskjerrighet.. Endret 20. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) ok, jeg å jeg skal forbedre meg, jeg skal bli genial snart der har du planen min [edit]: Jeg lager det sånn tragisk fordi det minner meg om barndommen min. Jeg likte å alltid filme meg selv da jeg fikk videokamera til konfirmasjonen. Nå har jeg tatt kameraet frem igjen og får gode minner tilbake. Blåser i om det ser dumt ut Endret 20. september 2009 av dronjom Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 skal prøve å være sill... Har du vurdert en annen hobby? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 skal prøve å være sill... Har du vurdert en annen hobby? gi opp!, jeg skifter Aldri hobby, det blir som å skifte favorittlag i fotball, det er en skam, hører du?? SKAMM!!!!! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gir man tusen aper en skrivemaskin hver og evig tid vil de visstnok til slutt skrive noe alá Shakespear. Manuset ditt? En ape. Et minutt. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 så utrolig dårlig :!: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså tongue.gif" Mildt sagt. 22 år? Få deg en jobb. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 "Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså tongue.gif" Mildt sagt. 22 år? Få deg en jobb. det er jo for at det skal kunne bygge seg opp etterhvert, det er jo kjedeligere hvis første episode er kjempebra og så faller kurven. Og jeg går butikkmedarbeiderkurs, så jeg kan ikke jobbe så mye enda, skal ut i praksis om to uker Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Åherregud! Det var så dårlig at det ble bra.. nesten. Nei forresten, det var BARE dårlig. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Åherregud! Det var så dårlig at det ble bra.. nesten. Nei forresten, det var BARE dårlig. hehe, så nær en positiv respons, men dog ei Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 "Men vær varsom, det er virkelig tragisk altså tongue.gif" Mildt sagt. 22 år? Få deg en jobb. det er jo for at det skal kunne bygge seg opp etterhvert, det er jo kjedeligere hvis første episode er kjempebra og så faller kurven. Og jeg går butikkmedarbeiderkurs, så jeg kan ikke jobbe så mye enda, skal ut i praksis om to uker jeg tror ikke du trenger bekymre seg om det... men jeg tror du har misforstått litt. greit nok må det kunne bygge seg opp litt etterhvert, men første episode må fenge folk nok til å gidde se neste. når den er så dårlig som dette tviler jeg på at folk ser videre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg skal se ALLE episodene, og vise dem til vennene mine så de kan se hvordan det IKKE skal gjøres! Har en kompis som er mediepilot, han kommer til å vri seg når han ser dette. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg skal se ALLE episodene, og vise dem til vennene mine så de kan se hvordan det IKKE skal gjøres! Har en kompis som er mediepilot, han kommer til å vri seg når han ser dette. kult, da har jeg et publikum men jeg skal skjerpe meg, neste episode blir bedre Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gir man tusen aper en skrivemaskin hver og evig tid vil de visstnok til slutt skrive noe alá Shakespear. Og med internet vet vi at det ikke stemmer... Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Gir man tusen aper en skrivemaskin hver og evig tid vil de visstnok til slutt skrive noe alá Shakespear. Og med internet vet vi at det ikke stemmer... så dette er faktaen/teorien som tilsier at jeg ikke er en ape? men det er sikkert ganske kult å være ape egentlig Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) NYHET jeg har laget en ny episode!! Nr.4! får håpe jeg svarer på tiltale og at den kanskje er litt bedre enn de andre Endret 20. september 2009 av dronjom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå