Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke spilt dvd

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg ny pc for 4 dager siden, og har siden prøvd å spille av dvd. Driver å ser en serie jeg har kjøpt på dvd, og de første par episodene fungerte bra. Men etter dette har pc'n min tydeligvis bestemt seg for at den skal lage problemer for meg. Jeg setter i gang en episode, og den kan spilles av som normalt i alt fra 5 minutter til 20 minutter. Men plutselig bare stopper den, henger en stund, og så faller den ut og jeg må begynne på nytt igjen. Har prøvd tre forskjellige medieavspillere, og har samme problemet med alle. Noen som har peiling på hva som er feil?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg ny pc for 4 dager siden, og har siden prøvd å spille av dvd. Driver å ser en serie jeg har kjøpt på dvd, og de første par episodene fungerte bra. Men etter dette har pc'n min tydeligvis bestemt seg for at den skal lage problemer for meg. Jeg setter i gang en episode, og den kan spilles av som normalt i alt fra 5 minutter til 20 minutter. Men plutselig bare stopper den, henger en stund, og så faller den ut og jeg må begynne på nytt igjen. Har prøvd tre forskjellige medieavspillere, og har samme problemet med alle. Noen som har peiling på hva som er feil?
Lenke til kommentar

Heisann.

En ting sånn først som du bør lære deg, skriv hva slags maskin det er, nå regner jeg med at det er vista på den i og med at den er såpass ny, men fint om du skriver dette også!

Andre kan ikke hjelpe deg om du ikke skriver littegrann om dette!

Men tilbake til det du spør om, er du så heldig at det er en HP maskin så læser faktisk det å kjøre update på grafikk kortet 90% av dvd problemene!

Dersom du har noe annet en HP hadde jeg testet grafikk drivere, skjermkort drivere + andre essensielle drivere du kan komme på!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, da beklager jeg at jeg ikke tok med dette, og skal sørge for det til senere. Til opplysning er det en Acer Aspire 5810TG med Vista. Interessert i om andre hadde hatt samme problemet....

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...