Dicorn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Heii ^_^ Jeg trenger litt hjelp her, jeg er da ute etter en Desert Eagle, den skal være elektrisk, full metal og fargen sølv (om det finnes da) Isåfall er jeg villig til og betale opp til 2 tusen kroner for den, så, jo kraftigere jo bedre! Om noen finner den ett sted eller noe lignende venligst legg igjen en link her Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Heii ^_^Jeg trenger litt hjelp her, jeg er da ute etter en Desert Eagle, den skal være elektrisk, full metal og fargen sølv (om det finnes da) Isåfall er jeg villig til og betale opp til 2 tusen kroner for den, så, jo kraftigere jo bedre! Om noen finner den ett sted eller noe lignende venligst legg igjen en link her Vil bare si lykke til 1. Elektrisk pistol er ganske sjeldent, siden ingen vil ha det. 2. Eneste Desert Eagle AEP som finnes så vidt jeg vet er CYMA sin 3. Den er i plast 4. Den er sort. Desert Eagle finnes bare i plast så vidt jeg vet om, mulig du kan finne noe metall kits til den, men ville ikke satset på det. Grunnen til dette er at den ikke er noe attraktiv, altså ikke noe poeng å produsere. Dette kommer av at det er ingen militære/politi styrker som bruker denne aktivt, så derfor er det få airsoftere som vil kjøpe den. Edit: Du kan kjøpe Marui sin GBB og Guarder sitt aluminium kit på wgcshop.com Edit igjen: http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/produc...=Desert%20Eagle Men den er i plast som Marui som regel er. Endret 20. september 2009 av KingArms Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Næsj! Desert Eagle er den mest solgte hånd pistolen (Airsoft)! Jeg har funnet mange jeg, i sølv, elektrisk, men i plast.. Funnet elektrisk, i metal men svart.. Funnet i metal, i sølv, men med gass.... Burde jo være sølv, elektrisk og i metal ett sted også da :O Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Næsj! Desert Eagle er den mest solgte hånd pistolen (Airsoft)! Det skulle jeg gjerne sett en statestikk på. Tror jeg aldri har sett en som faktisk har en så lenge jeg holdt på med airsoft hvertfall. Hvis jeg skulle tippe så tror jeg det er Glock, tror omtrent alle i Norge som driver med airsoft har en eller har hatt en. Grunnen til at du ikke finner akkurat det du leter etter er fordi det ikke er etterspurt nok. Pluss at metal slede og elektrisk funker litt dårlig imo. Tung slede sliter veldig på batteri og motor. Hvertfall når det er så smått som det er i en pistol...men hva vet vel jeg, har jo bare holdt på med dette i stor klubb en god stund...og bruker store deler av dagen på airsoftforumer. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Du vet sikkert en del mere enn meg.. bare det at jeg leste det ett sted, men ja, så litt på Glock også, men den var ikke så fin syntes jeg... Det er det at jeg syntes Desert Eagle er så tøff (sølv farget), også vil jeg at den skal være litt tung da, og se ganske så ekte ut, derfor jeg vil ha den i metal. Men, har ikke så veldig lyst til og ha med gas, for det blir jo en del penger ut av det, også har jeg hørt at det er forbudt i Norge (ikke vet jeg, men kanskje du gjør ?). Jeg har også hørt at man må fylle på med gas ganske så ofte, og hvis det er sant blir det ganske så kjedelig og holde på med det i lengden.. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 B.U.M.P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå