najzen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 hei ! jeg har en splitter ny acer aspire 5738Z med vista 32 bit, det er bare et problem med den. Når jeg lukker igjen skjermen, og den går i dvale + låser seg som vanlig skjer det noe muffins. Men så når jeg skal kjøre igjen og skal skrive inn passordet, så låser touchpaden og tastaturet seg. Dette fører til at jeg må force restart -.- og jeg tviler på at å få opp varsel om sikkerhetsmodus er helt bra hver gang etter man har lukket igjen skjermen. Det er av å til den kjører opptimalt etter å ha blitt lukket, men det er 1/10 ganger Er det kun å innstalere hele greia på nytt/reformatere som kan funke eller er det bare jeg som er stokk dum å ikke har skjønt hvordan jeg får det til å funke ? Takk ! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 har selv acer som jeg hadde vista på og nå windows 7 og har ikke hatt noe problem ved oppstart igjen fra dvalemodus... verken med tiden den bruker på å våkne eller at noe låser seg... skjer det samme om du trykker Fn + F4 for å sette den i dvale på den måten? Lenke til kommentar
najzen Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Japp ! samme driten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå