haakonmt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg er en stor fan av Guitar Hero-serien, og har både 1, 2 og 3. Jeg skippet World Tour, dels fordi jeg ikke likte sangene, og dels fordi jeg ikke var sikker på om trommer var verdt å investere i. Etter å ha prøvd GH: Metallica på trommer har jeg skjønt at det nye skjermkortet mitt kanskje egentlig burde vært plasttrommer med tilhørende pedal! Så nå har jeg bestemt meg for å gå til anskaffelse av GH5, som i mine øyne har en veldig god liste med sanger, men spørsmålet mitt er egentlig som følger: Hvilken er den billigste og letteste måten jeg kan få tak i GH5 med gitar, trommer og evt. mikrofon? Jeg ser også at det kommer nye trommer i forbindelse med lanseringen av Band Hero i november. Er det sannsynlig at disse kommer i bundle med GH5, og er det verdt ventetiden? Endret 19. september 2009 av haakonmt Lenke til kommentar
najzen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kommer jo ann på hvor kul du skal være ! : D Er du fan så kjøp det nyeste og beste, trommene som er ute nå funker fett da , så tror ikke du vil angre på de. Men kan være lurt å sjekke om de er kompitable med Band hero ( noe de nok vil være) Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg tror den mest aktuelle løsningen nå er å kjøpe hele WT-bundlen + GH5 uten instrumenter, problemet er bare at jeg ikke finner førstnevnte noe sted. Jeg har ikke så lyst til å kjøpe WT-trommesettet separat, da det ser ut som dette er ganske dyrt. 1700,- for GH5 + gitar og trommer, uten mikrofon, klarer jeg ikke helt å rettferdiggjøre overfor lønningsslippen min.. Så hvis noen vet om en butikk som selger WT-bundlen til en billig penge så er det bare til å si fra! Hvis ikke får jeg bare vente til november, er ikke verre. Endret 20. september 2009 av haakonmt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 gamestop hadde en stund en kampanje der du kunne levere inn noen spill og få WT-bundle til kr 499,- eller noe sånt. Du kan jo sjekke om den fortsatt gjelder? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 GameStop driver kampanje der du kan levere inn to spill og kjøpe Rock Band trommer, mikrofon og gitar til 99kr. Jeg er rimelig sikker på at de fungerer med GH5 også, men du burde kanskje skjekke det før du går til innkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå